צימרים בצפון

אחוזת סלרנו

אחוזת סלרנו

אירוח יוקרתי באווירה גלילית שלווה ממתין לכם במתחם הנופש "אחוזת סלרנו" בגורן...

בקתות אורפז

בקתות אורפז

כל הנחוץ לחופשה מושלמת. לכל צימר בריכת שחייה פרטית המשקיפה לנוף מרהיב...

אחוזת אורין בגליל

אחוזת אורין בגליל

מתחם יפייפה וגדול השוכן בגליל העליון עם חצר מטופחת מאוד. המתחם מתאים למי שמחפש...

ליל הלבנה

ליל הלבנה

ליל הלבנה סוויטה יוקרתית בעין יעקב לאירוח זוגות רומנטיים מול נוף גלילי מהמם.

צימרים בצפון

התחרות בתחום של צימרים בצפון מתגברת ורק מי שיודע איך להשיג את התמונות הטובות ביותר יכול למשוך את תשומת הלב של קהל היעד. בעלי צימרים באזור הצפון חייבים להבין את החשיבות של תמונה איכותית. תמונה היא כרטיס הביקור של הצימר ומה שקובע איזה רושם ראשוני הלקוח יקבל. בעידן שבו כל אורח פוטנציאלי נכנס לאתרי אינטרנט כדי לקרוא המלצות, לקבל מידע ולראות תמונות, הצילום הוא אמצעי השיווק היעיל ביותר של צימר בצפון.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין הרבה הבדלים בין צימרים בצפון. כמעט כל צימר מציע ג'קוזי, נוף פתוח ואבזור מלא. הסוד הוא לזהות את היתרונות היחסיים של הצימר ולהדגיש אותם בתוך התמונה. אפשר לעשות את זה עם תאורה נכונה, משחקי אור וצל והוספת אפקטים. דרך נוספת היא לצלם את הצימר בשעות שונות של היום כדי להכניס את האורחים לאווירה מסוימת. צילום ברמה גבוהה דורש זמן ומשאבים, אך אצלי תוכלו למצוא את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת.

תנו למקצוען לצלם את הצימר שלכם
יש לכם צימר בצפון ואתם מחפשים דרך מקורית לשווק אותו? כדאי שתצרו עימי קשר. אני אגיע כדי לראות מקרוב את הצימר ונחליט ביחד איזה רפרטואר תמונות יעשה עבורו את השירות הטוב ביותר. לאחר מכן אוכל להתייעץ אתכם כדי לשמוע על החוזקות של הצימר ביחס למקומות אירוח מתחרים. במידה וזה לא יספיק, אראה לכם תמונות שונות של צימרים בצפון על מנת לשאוב השראה. בסופו של דבר תקבלו תמונה שמתאימה בדיוק למסר שאותו אתם רוצים להעביר לקהל היעד.

שיווק צימרים הוא חלק מתורה כלכלית שלמה. השיווק מבוסס על עקרונות מנחים כמו משיכת תשומת הלב של הלקוח והנעה לפעולה מסוימת. בנוסף, כיום ניתן לנצל את היתרונות של תמונות HD איכותיות על מנת לשווק צימר בצפון, צימר במרכז או צימר בדרום. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור עימי קשר עוד היום ולעלות על המפה.

יש לכם התלבטות? הגיע הזמן להיכנס לאמצע התמונה ולהפוך את הצילום לכלי שיווקי מהשורה הראשונה!