לופטים

לופט קומת גג

לופט קומת גג

2 לופטים יוקרתיים עם בריכת שחיה פרטית לכל לופט. מתאים למסיבות וללא הגבלת רעש !!!

לופט הפנטהאוז הצפוני

לופט הפנטהאוז הצפוני

לופט הפנטהאוז הצפוני בנהריה הינו פנטהאוז ענק ויוקרתי בגודל 150 מטר ובו תוכלו...

לופט אחוזת ניסן

לופט אחוזת ניסן

לופט אחוזת ניסן בנתניה מתאים לשלל אירועים ומסיבות עד 50 איש. מסיבת רווקים / ות...

לופטים

תמונה איכותית של לופט יכולה להפוך אותו לחלל אירוח מזמין ומפנק. בניגוד לצימרים או בתי מלון, הדגש בצילום לופטים הוא על החלל הפתוח. החלל מעניק ערך מוסף ללופט ומדגיש את היתרונות היחסיים שלו. יחד עם זאת, רוב בעלי הלופטים לא יודעים כיצד לצלם אותם. התוצאה היא תמונות באיכות נמוכה וצילום שפוגע בחוויית הגלישה של לקוחות שמגיעים לאתר.

אני יודע עד כמה חשוב לכם להציג את הצדדים החזקים של הלופט ואני מציע שירותי צילום אקסקלוסיביים בכל רחבי הארץ. התמונות שלי יתאימו לאתר האינטרנט שלכם, לעמוד הנחיתה או  לדף העסקי בפייסבוק. איתי תוכלו לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת ולעבוד מול גורם אמין. יש לי את הניסיון הנדרש כדי לצלם לופטים בכל הזוויות. אני יודע לנצל תאורה טבעית ומלאכותית, להדגיש עיצוב ייחודי ולהבליט את החלל ביחס לחלונות או החדרים.

למה לצלם לופטים?
יש כמה סיבות שמסבירות למה כדאי לצלם לופטים. ראשית, רוב הלקוחות הפוטנציאליים בוחרים לופטים באמצעות האינטרנט. הם גולשים באתרים שעוסקים בתחום, קוראים מידע ומקבלים המלצות מחברים או בני משפחה. במקביל, הם משתמשים בתמונות כדי לראות את הלופט. תמונה איכותית תעודד אותם ליצור קשר או להשאיר פרטים, בעוד תמונה מטושטשת ולא מחמיאה פשוט תגרום לכך שהם יעברו לאתר הבא בתור.

שנית, תמונות איכותיות יכולות לגרום חשק. בעזרת תמונות כאלה מכניסים את האורחים לאווירה הנכונה ומשאירים אצלם תחושה של סקרנות. גולש שנכנס לאתר ורואה תמונה טובה של לופט צריך להרגיש שמדובר על אירוע מיוחד. רק במצבים כאלה הגולש יבצע את ההזמנה ויסכים לשלם במיטב כספו כדי להשתתף בחוויה. 

אין סיבה לעבוד קשה או לשלם מאות אלפי שקלים על צילום לופטים. אפשר ליצור עימי קשר כדי להזמין תמונות HD מקצועיות, הפקת וידאו קליפים וצילום אווירי לכל מטרה. התמונות ידגישו את הערך המוסף של הלופט ואת הייחודיות שלו. בעזרת התמונות ניתן לשדרג אתרי אינטרנט להשכרת לופטים ולשפר את התוצאות של קמפיין שיווקי מסוים. אל תסתפקו בטקסט בלבד: הוסיפו תמונה ולא תתחרטו.