בתי מלון

מלון אלה רזידנס

מלון אלה רזידנס

מלון אלה רזידנס נמצא במיקום מרכזי בלב אזורי התרבות והתיירות של העיר ירושלים...

משכנות רות דניאל

משכנות רות דניאל

מלון משכנות רות דניאל ביפו משלב אווירה עסקית והנאה מושלמת עם מגוון חדרים...

מלון סי לייף נהריה

מלון סי לייף נהריה

מלון סי לייף בנהריה הינו מלון בוטיק יוקרתי חדש הממוקם באופן ייחודי וקסום על קו המים...

בתי מלון

שיווק של בתי מלון מחייב צילום תמונות ברמה גבוהה. יש מאות אלפי חדרים של בתי מלון ברחבי הארץ וההבדלים ביניהם קטנים מכפי שנהוג לחשוב, לכן לא תמיד קל להבליט רשת או מלון מסוים ביחס למתחרים. מצד שני, הדרך לעשות זאת היא לצלם תמונות איכותיות ולשים לב לפרטים הקטנים.

הצילום אמור להדגיש את העיצוב של המלון ואת הערך המוסף שלו. בעזרת צילום איכותי של בתי מלון ניתן לעודד גולשים להשאיר פרטים באתר, לשלוח קישור לחברים או ליצור קשר עם מוקד המכירות. הצילום הוא כלי שיווקי שמתאים לכל סוגי המלונות וגם לרשתות אירוח קטנות יחסית.

במילים אחרות, לא חייבים להשקיע תקציב של מאות אלפי שקלים בשיווק המלון כי אפשר להשיג תוצאות זהות בעזרת תמונות איכותיות באינטרנט. התמונות אשר מצולמות על ידי עוברות תהליך מוקפד של הפקה וליטוש. כל תמונה פותחת בפני הגולש את הדלת לחופשה מושלמת ומשאירה אצלו טעם של עוד. מעבר לכך, התמונות נבחרות על פי מאפייני המלון והמיקום שלו. כך ניתן להבטיח לאורח חוויה של 360 מעלות ולגרום לו להרגיש כמו VIP כבר מהרגע הראשון.

למה לצלם בתי מלון איתי?
צילום הוא אמנות ובתחום השיווק הוא אמור גם לתת מענה על צרכים נוספים. לי יש את הניסיון, הידע, הכלים והמיומנות הנדרשים על מנת להשיג את התמונות הטובות ביותר עבור המלון. אני אלווה אתכם בשלב האפיון של הקמפיין השיווקי ואמליץ לכם באילו תמונות להשתמש. לאחר מכן אראה לכם דוגמאות של תמונות מבתי מלון ברחבי העולם כדי שתוכלו לשאוב השראה. המטרה שלי היא להוציא את המלון שלכם הכי טוב שאפשר בתוך תמונה מדויקת, מעוצבת, בולטת ובעלת נוכחות.

העיצוב של המלון הוא רק חלק קטן מהמשאבים שמושקעים בקידום שלו. אם אתם רוצים לצלם את החדרים ולהבטיח שכל פרט יקבל ביטוי משמעותי בתמונה, כדאי לכם ליצור עימי קשר. בואו לקבל הצעת מחיר על צילום בתי מלון ותוכלו לראות בעצמכם את ההבדל בין תמונה רגילה לבין כל השאר.